Fyll inte livet med dagar, utan fyll dagarna med liv

Ikväll blir det Cheesecake Factory med en massa svenska sköna brudar.
Tyvärr är de inte av en rolig anledning. Är en farväl-kväll för att Sandra antagligen måste åka hem :/
Trist såntdär! Framför allt när jag inte tycker det är rätt att hon blir hemskickad. Fy fabian!

Idag slutade jag kl 11, och det var väldigt skönt må jag säga!
Jag och Lachie-lachie-luke var på musical munchkins (vet aldrig hur de stavas) som vanligt på fredagar.
Men han håller på att få tänder+att han är på väg in i the terrible two's... Ingen bra kombo måste jag säga!
ÅÅÅÅÅÅHHHH! Får idiotanfall ibland, men men. Han är bara ett barn som inte förstår till fullo :P

Sen kanske ni såg min frustration på facebook häromdagen.
Jag har själv varit en person som inte plockat undan efter mej (bara att fråga lilla mamsen om de).
Men nu förstår jag och uppskattar henne ännu mer.
Det är fan inte kul, det är sjukt frustrerande med en vuxen människa som inte plockar undan efter sej. Och när den väl gör de hamnar allt på bänken, inte i maskinen.
Oftast blir de jag som får ta hand om de, ibland lämnar jag det bara där och han får ta hand om de när fan han vill ^^ haha.
Jag är en sån person att jag skiter oftast fullständigt i hur de ser ut på mitt rum, men här vill jag att det ska vara rent och snyggt i "almänna utrymmen" så att säga.
Vilket det inte är.

Jaja, ska försöka bli bättre på att uppdatera bloggen :) lite snabba updates om inte annat, börjar ofta. Men sen tänker ja... Men vem fan vill läsa de då? :P haha . Känns som TMI eller nåt liksom ^^


Kommentarer
Postat av: mamsen

Älskade trollungen min, jag bara älskar att läsa din blogg :-). Du är så duktig på att skriva och jag får möjlighet att dela din vardag i usa :-) love it. Igår hade vi ju show med kören, underbart roligt, detta skulle jag ha gjort för länge sen. Alla borde sjunga i kör, medicin för själen. Nästa framträdande är i tveta kyrka 6 juni. Tillsammans med Elvis Preasly från forshaga ;-).Så nu ska vi börja sjunga elvis låtar.

Idag ska jag greja i förrådet och sortera så att det kommer upp på vinden det som ska dir, måste ta tag i detta nu. Behöver att utrymmet till gäststuga, och gästrummet till arbetsrum. Kjellis, Jacob,Martin och Roy har tagit Olga och åkt på crucing i mellerud. Grabbigt :-). Ikväll blir det grillkväll här hos oss. Älskar dej och längtar till i augusti. Tänk att jag ska fira min födelsedag i new york :-) <3<3. Ha det så bra nu och var rädd om dej älskar dej tösa mi <3<3<3

2010-05-08 @ 11:33:59
Postat av: mamsen

Älskade trollungen min, jag bara älskar att läsa din blogg :-). Du är så duktig på att skriva och jag får möjlighet att dela din vardag i usa :-) love it. Igår hade vi ju show med kören, underbart roligt, detta skulle jag ha gjort för länge sen. Alla borde sjunga i kör, medicin för själen. Nästa framträdande är i tveta kyrka 6 juni. Tillsammans med Elvis Preasly från forshaga ;-).Så nu ska vi börja sjunga elvis låtar.

Idag ska jag greja i förrådet och sortera så att det kommer upp på vinden det som ska dir, måste ta tag i detta nu. Behöver att utrymmet till gäststuga, och gästrummet till arbetsrum. Kjellis, Jacob,Martin och Roy har tagit Olga och åkt på crucing i mellerud. Grabbigt :-). Ikväll blir det grillkväll här hos oss. Älskar dej och längtar till i augusti. Tänk att jag ska fira min födelsedag i new york :-) <3<3. Ha det så bra nu och var rädd om dej älskar dej tösa mi <3<3<3

2010-05-08 @ 11:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0