Hej heeeej!

Nu har jag ny header, tack brorsan <3
Så nu kan jag tänka mig att börja blogga igen ;) haha.
Kändes dumt att blogga när det stod au pair, i och med att jag inte är det längre.
Kom alltså tillbaka till Sverige i augusti, blrjade plugga i Borås. hade världens flyt å fick världens billigaste lägenhet.
Har nu hoppat av min utbildning och arbetslös! Tjoho!
Sitter just nu hemma hos brorsan med honom, Amelie och lilla Nicole + katten Trixxie.
Har varit å käkat på donken där det var fullt pådrag med polis och grejer. Fattade aldrig vad som hänt dock. Men lär kunna läsa om det i tidningen snart.
I helgas var jag och Sanna i London.
Eller nää... Var aldrig inne i centrala London haha. Gjorde inget sånt turistigt.
Såg inte Big Ben eller nåt.
Var på två olika marknader, Portobello road market i Notting Hill och på Camden market i Camden Town.
Übermysigt! Tack älskade Sanna för en underbar weekend!
Sen var mamma å hälsade på i Borås.
Vi hade det jättemysigt och var bland annat på bio på Hur många lingon finns det i världen?.
VÄRLDENS mysigaste film! Alla borde verkligen se den.
Glada hudik teatern <3
Nä, orkar inte skriva mer ^^
Ciao



RSS 2.0