Have you ever looked fear in the face and said, "I just don't care"

"Rast" just nu :)
Jobbar men L sover :)
Har kollat på Anna Anka söker assistent och Efterlyst på tv3play :)

Förstår mej inte på Anna Anka... Hon får sej själv att framstå som en bitch, rent ut sagt.
Tex. det när hon ska skicka hem någon och hon tar en karamell. Visst har hon gjort de varje gång? Bara för att bygga upp en jobbig stämning. Herre gud, orka!
Tycker Jasmine sköter sej bra däremot ;)

Längtar tills i sommar!
Jag och Emelie har nu bestämt att vi ska bussa till L.A i sommar :D
Bussen tar ca 2 dagar och 16-20 timmar. Kommer nog varajobbigt just då, men kommer nog vara totalt värt dä :)
215 dollar tur och retur per person :) TJOHO!
Är redan så jävla taggad :D haha. Kommer ju få se så jävla mycket :) är ju stopp på många ställen, vissa ställen är de bara 5 minuter stopp och sen finns de stopp där dä ä över 1 timme :D YAY!

Längtar som fan tills mamma kommer i augusti också:)
Frågade igår om jag kunde få några timmar ledigt på den fredagen för att kunna möta upp henne.
Då fick jag svaret: Ta bilen!
ShohoooooO! :D hahah.
Ska köra ut till Newark, hmm. Ska bli intressant :P

Dags för ett inlägg :)

Jag har blivit så himla dålig på att uppdatera, men va fan ^^
Pallar inte.

Jaha... Vad ska man säga då? :)
Vädret är inte lika bra som det varit, men även bättre än det varit... Om det är logiskt.
Vi har ju haft stormar ena veckan och nästa så har vi haft stålande solsken.
Just nu är det väl rätt normalt för denna årstiden, soligt och lagomt varmt :)

Idag bokade mamma biljetten hit och jag är extas! :D haha.
4 månader kvar så är hon här :)
Längtar som fan!
Önskar dock att de vorde fler som kom och hälsade på under året, men förstår att de inte går.

Ajuste, har ju sökt till högskolan till hösten; Borås - förskollärare
Och just nu lutar det väl mot att jag åker hem om jag kommer in, då åker jag hem med mamma. Men än vet jag inte.
Kan ju vara så att jag vill stanna längre.

Nä, nu ska jag sova så jag orkar jobba imorn.

Ciao

Saknar mina älskade vänner där hemma <3

RSS 2.0