Jag vet...

Jag är sjukt dålig på att uppdatera ^^
Men känner inte suget längre och sen så är de ju lite tråkigt att inte få så mycket respons ;) haha.

Det är mycket bättre i familjesituationen, så att säga.
Ska ge det tid, blir likadant igen så känner jag att jag inte kan stanna.

Åh, detta väder!
Älskar de!
Vi har verkligen vårväder! HELT UNDERBART!

Idag ska vi grilla kyckling... mmm! Yummie ^^



Jag har valt att "välja bort" några vänner.
Känner att jag klarar mig utan vissa, visst det är tråkigt att känna så.
Men när det ger mer tjafs, bråk och drama än vad de ger en energi och gör att man mår bra och har kul, så är det inte värt de längre.
Jag tänker inte göra nån stor grej av det, för dessa vänner är såna som jag inte direkt pratar med längre ändå.
Så ni kommer inte märka nån skillnad.

Och nej, detta är inte gnäll. Orka att alla klagar. Sluta läs då ! Ta bort mej som vän på facebook, blocka min statusar eller nåt!
Sluta gnäll för att vissa har de jobbigt. Ni är fan inte bättre själva.  Dubbelmoral så de skriker om de , idioti!

Kommentarer
Postat av: mamma

Älskade trollungen



Vet precis vad du går igenom när det gäller det här med vänner.

Jag har sagt det tidigare och jag säjer det igen, tyvärr så är det en del av livet. Vänner kommer vänner går och en del har man hela livet. <3<3 . Det är möten genom hela livet med olika människor som har olika betydelse.

Grillad kyckling mums fillibabba, ikväll ska jag åka till Maria, vi ska tjöta och dricka vin, ja du vet tjejer i alla åldrar behöver det .

Imorgon kväll är det körsång igen ;-).

Till helgen är jag ledig, har väl inga direkta planer som det ser ut nu, men men det dyker säkert upp nått.

Ha det så bra så hörs vi älskar dej puss hej <3<3

2010-03-17 @ 11:40:58
Postat av: lysperasverden

skjønner hva du sier.

er noe shit med venner som bare tar og tar og ikke gir noe tilbaks...

ha en fin dag =)

2010-03-25 @ 15:36:55
URL: http://lysperasverden.blogg.no/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0