Life doesn't get easier, you just get stronger

Får börja upperadatera lite bättre känner jag.
Så jag jobbar på de ;)

Lillen är sjuk och har vart de i typ en vecka nu.
Igår tog jag ut honom på promenad på förmiddagen, men då blev han bara sämre,
så bestämde mej för att stanna inne med honom idag förmiddag.
Får ta ut honom i eftermiddag om han verkar må bättre.
Och om han sover middag.
Vilket han inte gjorde igår.
Nåt som jag funderar över är om jag är ledig
när L sover även om han inte sover.
hmm...
Är ju meningen att jag ska 2 timmar ledigt när han sover.
Men om han inte sover då?
Har jag ledigt i alla fall?
Tveksamt ...

Aja, får la fråga nån dag x) haha.
Bra liksom.
Har varit här i 7 månader å nu börjar jag fundera på de ;) haha.

Ååh... Nu när helgerna börjar bli så jävla bra vet jag inte om ja vill hem så snart :P
blir störd på mej själv ibland.
Men fortsätter de såhär så är helgerna absolut värt de.
Nu hänger allt på om ja kommer in på skolan eller inte.
Så får se vad som händer ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0