11 besöker om dagen

Märkte nu att jag har ca 11 besöker om dagen... När jag inte uppdaterar ^^
Lite kul , hehe.

Igår var jag och Sandra (svenska) inne i city, drog och käkade på ett ställe som heter Smörgås Chef, svensk mat ;)
Köttbullar, mos, lingonsylt och sås :)
Det sjuka var att det fanns saker med lingon, som man inte hade förväntat sig kanske.
Dem tror verkligen att vi äter lingon till allt.
Och som Ian sa när jag kom hem, han trodde verkligen att vi åt jättemycket fisk i Sverige.
Jag är ju själv ingen speciell fisk-människa. Äter vi mycket fisk, eller mer än nåt annan land ?

Före lunchen drog vi till en affär som heter Strawberry, billigt och lite fina/colla/nice grejer ^^
Efter att lunchat gick vi runt en sväng och sen fick Sandra en palm-reading, som jag bjöd henne på (herre gud vad jag är snäll ^^ haha).
Sånt är så intressant tycker jag :)

Sen hade jag min spa-tid, body scrub and color.
Så nu har jag lite tan :)
Är inte jättebrun, men man ser ju lite skillnad (det gör jag i alla fall :P)

Efter min spa-visit på ca 75 min så gick vi till donken och spenderat två timmar där x) haha .
Sen vandrade vi till Grand Central och väntade på vårat tåg.

Väl hemma tittade jag på DH och sen somnade jag in ^^ hehe .

På lördag åker Ian, Kristi och Lachlan till Australien, och jag har fortfarande inga speciella planer.
På fredag blir de antagligen bio dock :) Dear John.... Mmmmm.... Channing Tatum.... <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

CHANNING! <3<3<3 måste titta på trailern nu

2010-02-01 @ 19:39:22
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej på dig,

Ska de vara länge i Australien? Är du "ensam" hemma då :-D

Roligt att va lite ledig i så fall kanske ?

Ha det så bra

Kram

ps. jag är ingen fiskmänniska! Mormor därimot gillar fisk och hon har lingonsylt till den :-P

2010-02-02 @ 17:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0