You can't play on broken strings


Är så jävla trött på att det alltid är upp till mej . Inte en enda jävla gång kan nån höra av sej å hitta på nåt.
Å bestämmer man att man ska göra nånting så får jag oftast alltid reda på i sista minuten att det inte går.
Verkar även som att alla andra är myyyycket viktigare än mej.
Ska bli så jävla skönt att åka till USA.
Visst, man kommer sakna vissa.
Men aldrig i livet att jag kommer sakna att sitta hemma helt jävla ensam och försöka hitta nån att vara med, men det ska alltid vara på alla andras villkor.
Jag lägger ner nu .
Jag ska fan sluta försöka nu.
Vill ni träffa mej innan jag åker så får ni anstränga er.
Jag ger upp. Känns som att jag bara ger och ger. När ska man få tillbaka?

JAG VILL TILL BORÅS
Nån som har fritidskort att låna ut?!

Och jag vill även till Jämshög. Saknar min storebror :( <3

Kommentarer
Postat av: Coffe

Ja se till att komma hit innan du sticker! Blir en jäkla fest här då, det kan jag lova dig ;) <3

2009-10-13 @ 17:37:19
URL: http://bannlyst.blogg.se/
Postat av: Emelie

Mitt inlägg var inte ens menat dig heller så. Finns många som klagar att jag inte har tid och bryter det jag lovar. Du är inte antytt det ;)

2009-10-13 @ 22:55:04
URL: http://boygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0