Sömnbrist och tandläkarbesök

Gick och la mig vid ca 23 igår, eftersom jag hade tid hos tandläkaren idag kl 9.20. Så tänkte att "jaja, men då lägger jag mig i tid så har jag hela dagen framför mig sen".
Men icke sa nicke, låg och vände och vred på mig.
Spelade lite spel på mobilen.
Upp och kissa.
Upp och dricka vatten.
Kissa igen...
Tittade på kl sista gången kl 3. Sen vaknade jag vid 7 och sen vid 8. Wiiie!
Är sjukt trött.

Har i vilket fall varit hos tandläkaren nu.
Eftersom;
- jag har lyckats flisa upp en tand (sjukt irriterande att känna det med tungan hela tiden)
- mitt tandkött är jätteirriterat
- börjar få mina visumdomständer

Det enda dem gjorde var att fila ner tanden, mycket tacksamt.
Men sen sa dem inget mer. Jo, dem klagade på att jag inte använde tandtråd och att jag hade piercingar.
Bläää.. som att jag inte redan hört det 5 miljoner ggr ?!

Vilket som, funderar på att vara vaken hela dagen ändå. Men finns ju inte mycket att göra om dagarna.
Behöver packa. Men, det behöver jag inte hela dagarna till.
Sova?
Packa hela dagen?

Ska träffa Niiiina sen :)
Och antagligen Adam också <3

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0