Natti <3



Har krupit i min lila, lena sidenpyjamas :) Myys.
Ligger nu i sängen och lyssnar på album på spotify som heter "christmas hits" - verkligen julstämning, inte långt kvar till jul.
Är så sugen på att ta den julmusten som ligger i väskan. Men den får vänta till juldagen.
That's right, firar dagen efter er vet ni :)
Funderar på att dra igång en film och somna in.
Alla ni som har med barn att göra hela dagarna fårstår nog varför ^^ haha .
Utmattande x)

Natti natti mina vänner!
Ni ska veta att ni allihopa är med mig i mina tankar, dag som natt.
Saknar er till månen och tillbaka !

Adam - the love of my life <3

Kommentarer
Postat av: Sanna <3

Tänker på dig med <3 Roligt att du uppdaterar bloggen :D Puss <3

2009-11-23 @ 11:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0