Hopp och hej!

Idag är det lördag och jag har inga planer, känns trist och ovanligt!
Men rätt gött ändå faktiskt, är rätt sleten efter en heldag med Lachlan.
Han brukar sova två timmar mitt på dagen, men idag vaknade han efter en timme (också rätt vanligt) då brukar vi bara vagga honom tillbaka till sömns. Men idag ville han inte, så då tog jag upp honom.
Har lekt och tjoat och tjimmat.

Oj, så tröttsamt med barn ;) haha.

Just nu orkar jag inte med att videoblogga, kanske kommer en senare.
Om jag känner att jag har nåt vettigt att säga ^^

Ringde hem och pratade med mamma idag på tele. Var skönt att prata med henne igen :)
Pratade även med mamma, Jacob, Kjellis och Zockan på skype igår ^^
Å Kristi fick prata lite med dem också. Trevligt.
Ville alla parter göra om någon dag. Men så alla kunde vara med och prata också :)

Nä, nu har jag inget mer att tillägga för stunden.

Ciao

Kommentarer
Postat av: mamma

Så mysigt att prata med dej.Jacob är aldeles eld och lågor. Vi har pratat med Linnea på datorn ;-). Häftigt. Älskar dej <3

2009-11-29 @ 21:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0