Gonatt Sverige!

Jag har varit jättedålig på att uppdatera min blogg, shame on me!
Kom till New York i måndags vid kl 16. Kom till hotellet vid 6 typ.
Käkade middag på resturangen på hotellet, det var riktigt gott faktiskt!
Men hatar en sak med detta landet, tips and taxes. Priset som står från början är inte priset som blir.
Kommer till en avgift på ca 15% av slutsumman. What is the deal? Skriv ut hela summan!
Sen gick vi till våning 3... Pool, jacuzzi och gym , fett nice ;)

Morgonen därpå börjades de med kurserna :)
Lärarna var hur roliga som helst, typiskt amerikanska, med teater i blodet och lite over the top ;)
Men hur kul som helst.

"You are not normal... You are rockstars!"

De sa dem till oss, haha!

Tisdag kväll åkte vi in till New York, helt awsome!
Sjöng och dansade med gatustädare, åt mat på times sqaure, var i en M&M affär, åkte till en liten park och såg frihetsgudinnan på avstånd.
Tog en massa kort, se på facebook, inte jag som laddat upp dem .

Ankom till familjen i torsdas, dem är helt underbara.
Dem hade främmat idag, och trots att dem sagt att jag fick vara med så höll ja mej på mitt rum, sov nån timme och kollade internet. Sen gick jag ner käkade lite och lekte med barnen som var på besök.

Sen har jag inte gjort så mycket mer.
Ajuste, var på nåt som kallas Musical Munchins. Sång och dans för toddlers.
Riktigt kul, men Lachlan blev lite ledsen när de var slut. Förstår honom.





Har haft Adam i tankarna hela dagen idag.
Saknar dej mer och mer för varje sekund, varje minut.
You are the one for me.
Du behöver inte känna någon oro.
Jag vet att du väntar på mig tills jag kommer hem.
Och du måste veta att jag räknar dagarna, varje dag är en dag närmare dej <3

Kommentarer
Postat av: Amy

Linnea, little Linnea!



I feel you!



Vi har ännu inte kommit in i detta livs rutiner.

Vi får hålla oss på ytan tills vi känner att vi passar in. Jag tror vi klarar det, trots att vi saknar vårt hem! Vi får träffas snart, get together again :D

2009-11-22 @ 07:36:28
URL: http://kattmedfnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0