Fortfarande tandvärk

Var ju hos tandläkaren igår, men har fortfarande jätteont i tänder och tandkött.
Kan knappt äta eller dricka. Framför allt inte äta, gör jätteont i tandköttet.
Ajuste, det enda dem sa om att tandköttet var svullet var: Använd tandtråd
öööh, skräll!
Det är fan de enda man får höra varje gång man är där.
Sen var han ju tvugen att klaga på mina piercingar. Of curse!
Men jag tänker inte ta ur dem.

Idag måste jag fan börja packa ordentligt.
Är ju redan Onsdag den 4 november. 12 dagar kvar. Herre gud!
Fick det internationella körkortet idag. Trodde de skulle vara annorlunda.
Är bara papper med mitt kort på typ :P haha.

Nä, nu måste jag ta tag i mitt liv. ^^

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0