Första helgen hos familjen

Helgen har varit underbar, trots viss hemlängtad.

 

Idag har börjat helt fantastiskt, hoppas de fortsätter så också.
Käkade brunch med Kristi, Ian, Ians kompis som jag aldrig kommer på namnet på ^^ och Lanchlan så klart.
Åt omelett, jättegod , väldigt stor skillnad mot svensk, var osten som gjorde skillnaden.
Den amerikanska osten är typ den vi får på donken eller i färdig-gjorda toast's.
Fick beröm för min hårfärg idag, där vi åt brunch av en av de anställda, hon tyckte mitt hår var fint i alla fall ^^

Efter brunchen gick jag och Kristi och fick manipedi :D Och för er mina försvenskade små vänner så är det alltså manikyr och pedikyr ;)
Första gången för mig faktiskt. Heeelt underbart. Satt i en massagestol och fick mina fötter masserade och inoljade osv osv.
Sen fixade han händerna också. GREAT!

I feel like a million bucks!

Jag älskar dessa trevliga amerikanare :D <3

 

 

Lachlan and Mr. Duck

 

 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag kännde på mig att han var rödhårig!!! :D

2009-11-23 @ 11:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0