Första advent

Idag är det första advent och jag har ingen julkänsla över huve taget.
Här skiner solen och det är riktigt behagligt väder.
Jag vill ha snöstorm och minusgrader!

Imorn är det exakt två veckor kvar tills jag fyller 20.
Vilket är en bummer. I Sverige hade det vart en riktigt big deal!
Här... No!
Här är det bara en födelsedag.
21 är det som räknas. Vilket jag fyller när jag kommer hem till Sverige igen, och i Sverige är inte det nån big deal.
Haha, har planerat detta bra ;)

Jag vill hem och fylla 20 och sen kan jag åka tillbaka igen x) haha!
Sen hoppas jag på att nån vill stanna med mej i USA 13:de månaden och resa lite? ;)
Då hinner jag fylla 21, gå på krogen ;) haha!

Och btw, ni vet väl att alla ni som har gratis sms skickar gratis över hela världen.
Alltså skickar ni gratis till min mobil som ligger helt tyst i fönstret. (A)
Mitt svenska nummer alltså.

Idag ska vi gå till "centrum" här i Bronxville och titta när dem tänder granen :)
Blir nog mysigt :)

Ciao

Kommentarer
Postat av: Emelie

Trust me, Sverige är inte bättre, regnar bara och sen lite sol på kanten :(

2009-11-30 @ 11:40:02
URL: http://boygirl.blogg.se/
Postat av: em.

jag är rå på den sista månaden. Vi samlar ihop ett gäng och lever.

2009-12-01 @ 06:29:57
URL: http://banankungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0