Don't be afraid, we'll make it out of this mess

Det värmer verkligen att höra att jag kommer bli saknad när jag åker.
Emilia var så söt igår. Minns inte exakt vad det var hon sa. Men ungefär att jag ger folk styrka och attityd. (eller nåt sånt?) Och det kändes så jäkla gött att höra :) Emilia och Nina är dem bästa som finns. Kommer sakna ihjäl mig på er ! Men vi ska härja sänder när jag kommer hem igen ;) <3


Halloween var trots allt helt fucking underbar!


Fredag:
Emilia och Nina kom hit vid 6 typ. Vi gjorde oss i ordning till samma sak vi skulle vara på lördagen.
Gick över till grannen, drack, skvallra, sjöng och hade allmänt trevligt. Blev hungriga så köpte pizza, Robert var snäll och körde :)
Blev en tidig kväll ändå.. Eller aa, Adam somna tidigt ;) haha . Jag och Nina tjöta länge :)

Lördag:
Trots god tidsmarginal så upptäckte vi att vi hade sjukt mycket att göra.
Åkte och handlade allt till tacos, hem och åt.
Duschade och sen kom det mest tidskrävande... Lösögonfransar.
Jag har aldrig haft det förr, och uppenbarligen var det inte bara jag som hade problem med att sätta fast dem ;)
Det var superkrångligt. Och lösnaglarna var ju inte alls i vägen...
Efter många om och men så fick vi skjuts av Diddi hem till Adam.
Började festa, sjuuuukt kul! Finns otroligt mycket sexiga bilder ;)
Bara att kolla på facebook. Om Nina laddar upp dem någon gång ;)
Vid ca. kvart i 10 åkte vi ner till HC, för att slippa inträde. Vilket vi nätt och jämt hann med !
Emilia upptäckte att hon tappat sitt leg, men som tur var jobbade Sture, så han kunde intyga att hon var 18 . haha.
Det började jävligt bra på HC också. Men vissa beteer sig som små fjortisar.
Tänker inte gå in på några detaljer för det är ingen mer som har med detta att göra egentligen.

I lördags var man jävligt arg på slutet men nu kan man skratta åt hur patetiskt det var. Så för att sammanfatta helgen:
AWESOME


Nina: Sexig skolflicka ;)
Emilia: Sexig polis ;)
Jag: Sexig djävel ;)



Kommentarer
Postat av: Nina<3

Aaaaw go du e gumman! De har vart sjukt kul i helgen! Du e underbar! :D <3

2009-11-02 @ 15:35:19
Postat av: Miza

kommer sakna dej när du åker<3<3<3<3

2009-11-11 @ 18:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0