2 veckor kvar

Glömde ju skriva om en massa förut.
Idag är de exakt två veckor kvar tills jag åker :) wiiie
Håller på å packar, i och med att vi ska flytta också. Inte bara jag alltså;)
Sålt huset på Algatan och mamma och Kjell-åke flyttar ut till kallskog.
Men jag slipper vara här när det sker ;)
Men jag slipper inte packa :(
Håller på med porslinsdockorna... Hade glömt att de va så många.

Har inte riktigt fattat än att jag verkligen ska åka och vara borta ett år.
Verkar som att alla andra fattar de mer än vad jag gör . usch, vad jag kommer sakna alla vänner <3
Nåt jag inte kommer sakna är allt jävla drama hela tiden :S
Fy fan vad glad jag är att inte vi är vänner just nu . Vill ha en sån bra tid som möjligt innan jag åker, och det kan inte du bidra med. Du är en drama-queen!


Imorn kommer Nina hit :) Hon ska till körskolan så då får man ju passa på att träffa henne !

Läängtar till helgen när alla mina vänner kommer samlas för en sista fest.
Alla kanske inte kommer, vad vet jag. Men de riktiga kommer...
Om man inte har en vettig ursäkt vill säga. ;)

haha. Jaja, nu måste jag packa.

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0