Woop woop!

Har rast just nu, gissa vad jag gör? ^^
haha! Godis, cola å tv :D Yummie!
Jag är ju ett godismonster och det är ju inget nytt.

Var ute och gick promenad imorse med Lachlan.
underbart väder, mer vårväder. Men underbart promenad-väder.

Slutar tidigare idag eftersom Kristi ska klippa sej på lördag och behöver då att jag passar Lachlan i ca 2 timmar.
Så om folk vill snacka på skype, er tid halv 11-11, så går de jättebra :D haha.

Imorn ska vi till Musical Munchkins, ska bli väldigt skoj att ha nåt att göra.
Vi ska även in till Manhattan imorn också.
Hade tänkt att stanna kvar efter att Kristi, Ian och Lachlan åker tillbaka.
Har tänkt köpa lite julklappar, till Emelie, Ian, Kristi och Lachlan.
Gött å inte behöva lägga ut så mycket pengar i år ;) haha.

Om en och halv vecka fyller jag år :)
Kommer ju bli väldigt annorlunda i år.
Vet ju inte om jag kommer bli firad liksom.
Kanske skulle gå på en broadwayshow eller göra nåt speciellt.
Men föväntar mej inte, jag är ju inte deras familj. Asså, förväntar mej inte presenter liksom.
Gör jag inte på jul heller, men vet att jag kommer få något i alla fall.
Men känns dumt ^^ haha

Pusshaaaj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0