Vilse i pannkakan

Nja, men i alla fall vilse på manhattan.
Åkte in till manhattan med Ian och Lachlan igår . Mötte upp Kristi vid Rockafeller Center vid granen. Ska lägga ut bilder, lovar.
Under omloppet av 10 minuter var de två frierier. Omg... Orginellt... *hmpf* :p haha.

Gick till en lite tacky resturang och käkade lite innan jag skulle vandra runt lite själv för att se om jag hittade några presenter.
Men jag hittade ju ingenting. Haha.
Gick vilse.. Tog en taxi till Macy's... Sket i de.. Gick till H&M , kände mej hemma ^^ hehe.

Hittade ingenting jag gillade så tog taxi till Grand Central och hoppade på tåget till Bronxville.
Somnade nästan , supertrött av alla intryck.

Blev en relativt tidig kväll igår.
Pratade endel med Emelie, alltid lika kul!
"Oj då, dem sitter i vardagsrummet och jag kom på att de heter ju typ samma sak på engelska" . hahah XD

Imorn ska jag och Kristi åka till IKEA. Köpa lite grejer till mitt rum.
Ska passa på och käka lunch där. Mm, köttbullar !

Nä, orkar inte skriva mer x) haaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0