Truly having the time of my life

Bronxville, New York

Jag har haft mina beskärda del av "ups and downs" den korta tid jag faktiskt varit här.
Men över lag så är det helt underbart.

Familjen är så öppna, glada och överöser mig med lovord och komplimanger.
Så sent som i lördags när jag, Kristi, Ian och Kristis pappa skulle äta lite mysig middag säger Kristi:

"Linnea, not to put you on the spot or anything..." Här förväntar man sig ju världens negativa kritik..
"But I just have to say... You are doing such a great job with Lachlan."

I feel like a million bucks... No... I feel like super-au pair!

Imorgon är det dags för första Au pair mötet. Can't wait!
Ska bli så skönt att få träffa folk som bor i närheten, kanske få en och annan vän.
Hoppas, håll tummarna för mig :)

Till helgen, fredag eller lördag, ska jag, Ian och Kristi in till New York och äta på resturang för att fira att jag fyller år på måndag :)
Sen skulle jag få presentkort så ja kan klippa mig, hon skulle ge mig så jag kan färga håret. Men idag köpte jag hårfärg och det är ju inget konstigt för mig att färga mitt eget hår. Jag vill inte ha det så avancerat liksom ^^

Köpte julkort idag som jag ska skicka hem också, men skickar alla till mamma, så får hon dela ut dem eller ni hämta dom ;) haha . Billigt och bra ^^

Jag och Emelie kom på världens grej igår ang. om vi ska hem till sommaren.
Men jag säger inget än, ifall att det inte blir av ^^ haha.

God natt!
God morgon!
Whatever...



På T.G.I Friday

Har btw listat ut vad de står för... Thank God It's Friday . haha, sug på den du

Kommentarer
Postat av: mamma

Älskade ungen min.

Klart att det har varit ups and downs, inte så att jag har varit i usa och jobbat som au pair.

Fast jag har varit hemmifrån,många långa perioder. Ja det vet du ju med ,du har ju varit en del av mitt liv i 20 år nu. Och det har och är så underbart att ha dej som dotter. Jag hoppas att vi alltid kommer att ha en bra och nära reltion.

Och att du vill ha mej som en naturlig del i ditt liv. Och dela sånt som du gör och känner med mej ;-).

Ta åt dej allt beröm du får och göm det i ditt hjärta, du är en så fin och go tjej , så det dom säjer till dej är ju sant.

Det är grått och trist i åmål idag, ska ta öite frukost och sedan ska jag packa lite , börjar jobba kl 15 idag och jobbar natt. Känns inte som om jag har tid att jobba när man har så mycket som man vill och måste göra.

Skickar paketet till dej idag ;-) :-) <3<3<3.Ta hand om dej älskar dej puss hej

2009-12-08 @ 10:00:41
Postat av: Sandra

Jag åker till Scarsdale den 27e, inte alls långt därifrån :)

2009-12-08 @ 10:43:19
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv: Vad lyxigt att bara ta hand om ett barn. Jag har ju fyra, haha, fast som sagt så är dem lite äldre.

De flesta förberedelserna går bra, allt med visumet är jobbigt bara.. suck vad mycket papper och så :P

2009-12-08 @ 15:33:35
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv: Aah, sjukt mycket papper och jag förstår inte varför de ska veta så mycket detaljer om allt :P haha

30 dec tror jag det blir jag kommer till familjen :)

2009-12-08 @ 16:21:11
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv: Japp, precis. Dagen innan nyår så allt kommer vara nytt då ;) haha



Aah, vad heter du då så jag hittar dig? :P

2009-12-08 @ 16:33:06
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Eller jag hittade dig ändå :P

2009-12-08 @ 16:34:21
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0