The Knicks-Game

I lördags sa Kristi och Ian till mej att dem skulle börja greja på mitt rum vid 10 om det passade sej.
shit... tidigt! tänkte jag , men aja .
Ställde klockan på halv 10 gick upp och plockade i ordning lite på rummet, kollade internet.
Kvart över tio går jag till övervåningen och då berättar dem att dem inte ska greja förän halv 1 .
Tack...

Slappade hela dagen, kollade på tv å chillade tills Sandra ringde å undrade om jag ville med henne å Anna på en Knicks-match. Yeah! OM jag vill...

Är så jävla skönt å komma ur huset och ha nåt att göra.

Matchen var olidligt spännande sista minuten.. OMG! haha .
Men New York Knicks vann ;)
För att fira drog vi oss bort på Times square för middag :)
Gottigt i magen kan man säga.
Var inte hemma i sängen förän halv 2 å sen upp å jobba kl 7 . Yey ^^ hehe .
Men det har faktiskt gått ovanligt bra :)

Kristi är sjuk så Ian ska köra henne till doktorn.
Så... än en gång ändrade planer. Inget nytt precis. Hon har ju vart krasslig i några dagar.
Å idag sa dem till mej att ja skulle ta med mej Lachlan å åka å fixa mobil å lite annat...
Men idag bestämmer hon att hon ska till läkarn...


Nä... jag är inte bitter

Dem är trots allt underbara, men mycket jag irriterar mej på idag...

Känner mej mer som en städerska än nåt annat.
Känner mej verkligen inte som en i familjen utan mer som en anställd.
Har väl kanske bara mej själv att skylla för de.
Blir ju omåttligt blyg och tillbakadragen ibland.

Jaja.. CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0