Hemma igen

Nyligen hemkommen från mitt första au pair-möte.
Var väl inte riktigt vad jag tänkt mig.
Men var kul, över lag.
Alla stod i princip med dem de kom med och man hade inte riktigt chansen till att lära känna nytt folk.

Som tur är samåkte jag med några tjejer från Bronxville.
Så var med dem hela kvällen i princip.
Sjöng, larvade och och skojade.
Dem var så roliga.
Tyvärr är alla över 21, vilket jag inte är (ofc), och kan komma in på krogen.
Dem tyckte de va tråkigt att jag inte var de. En av dem ska nämligen in til New York på lördag och festa och sova över hos en tjej som bor på Manhattan. Å hade tyckt de var kul om jag hängde på.
Men dem ska på krogen...
Suuuug!
Hatar att det är 21 på krogen. Fuck the system!

Dem var väldigt roliga. Och imorn har jag och Lachlan playdate med en av dem.
Hon har hand om en 2 år gammal pojk, Aiden.
Så ska till lekparken.
Blir nog suveränt!
Ska kanske med samma tjej på nån slags dans-träning (?) imorn kväll.
Zumba heter de, verkar kul. Men får se om jag har ork osv. haha!

Nä, känner att huvudvärken är på g. Så ska ta en tablett och krypa i säng.

Pussshej
XoXo

För er som inte vet så står X för puss och O för kram ^^

Kommentarer
Postat av: e

hahaha, inte sett Zumba på tv-shop? haha. Det är en träningsdas, alltså du dansar för att träna :P googla.

2009-12-09 @ 16:23:01
URL: http://banankungen.blogg.se/
Postat av: Sanna

SNÄLLA gå på Zumba! det ska vara AAAAAAS roligt!! Missa INTE! Puss älskar dig min prinsessa :)<3

2009-12-10 @ 08:59:38
Postat av: Sandra

Men på vissa ställen kommer man väl in om man är över 18? Fast får inte dricka och så.. och sen om man är tjej borde de inte vara så svårt att komma in ändå? :)



Vill också vara där nu, 16 dagar kvar :P

2009-12-11 @ 16:34:16
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0