Happy birthday to me!

Sjöng jag må jag leva till mig själv med Lachlan förut, han gillade de i alla fall. haha.

Känns verkligen inte som min födelsedag, är så skumt.
Hemma så hade man ju blivit firad som bara den, eftersom 20 är in big deal.
Vet att ja nämnt detta förut.
Men är pissjobbigt att inte kunna gå på krogen, inte kunna köpa alkohol eller nåt.
När jag i Sverige vid detta laget kunnat göra ALLT.

Har ju planerat att åka hem en vecka till sommaren och åka på arvika festivalen.
Känns dumt att komma hem och inte vara hemma hela veckan , men vill festa!
Vill ta igen allt jag missar under ett år. Vilket är ett ypperligt tillfälle att göra på en festival.

Jag och Emelie har snackat på att ta våran andra vecka i Kalifornien hos hennes släktingar (?) eller föräldrars vänner, eller vad dem nu är ? ;) haha.
Vore fett nice och så jäkla skoj!

Fick ju "presenter" igår.
150 dollar i presentkort på Bliss (ett världskänt spa) och 120 dollar i cash.
Tror även att dem betalar manipedi för både mig och Emelie när hon kommer hit.
Vet att dem betalar för mej, hoppas även att de betalar för Emelie, och om ja fattade rätt så kommer dem göra de.
Dem är för snälla!

Vill festa!
Fan, ska försöka lösa de med leget. Får se hur detta blir.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Frida Svenske

Du är såå världens bästa 20-åring! :).

Åh va kul om du skulle komma hem!

så vill jag såååå åka med dig t festivalen!

du har inget val ;).

Btw, vi hade julkonsert igår.

jag sjöng santa claus is comming to town, då tänkte jag på dig! :D.

ÄLSKAR DIG! <3

/ Frida Svenske

(ifall mitt namn skulle åka bort skriver jag alltid så på slutet ;])

2009-12-16 @ 15:27:13
Postat av: sandra

grattis

2009-12-17 @ 15:52:19
URL: http://metrobloggen.se/sando

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0