Bra dag

Idag har vart en bra dag trots trötthet.
Sena kvällar och tidiga mornar sliter på kroppen, blir ju hur trött som helst.

Jag och Lachlan var på promenad i förmiddags, i säkert 2 timmar.
Var jättehärligt väder och solen sken.

Köpte ett pepparkakshus som jag har tänkt att vi (eller jag själv, får se) ska göra någon dag i veckan, eventuellt imorn.
Var en byggsats med allting i, godis, dekoration och glasyr var med . Underbart bra!
Men när jag läste hur glasyren skulle göras kände jag att jag inte riktigt hade orken till det idag.

Idag var första gången Lachlan gjorde rörelserna till "Itzy Bitzy Spider". Gud vad söt han är!
Det roligaste att jag göra var ju såklart "...washed the spider out..". haha. Den rörelsen gjorde han om och om igen.

Nu är jag sjukt sleten och vet inte riktigt vad jag ska gör ikväll.
Blir väl TV eller datorn hela kvällen. Kanske både och ^^

Någon dag får jag väl göra ett till videoinlägg, eftersom alla tyckte om de ;)
Är så kul att få så positiv kritik!



Adam - jag älskar dej över allt annat och du finns alltid med i mina tankar.
Allt jag vill är att du ska må bra och vara lycklig. Vill ge dej allt och lite till! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0