Anxiety

What can I say?
What can I do?
This is who I am and I'm hurting you



Vet inte vad jag ska säga ens.
Kan inte sätta mina känslor i ord.
Känner så mycket just nu.
Mest är jag arg, ledsen och känner massa ångest.
Ledsen över att jag sårat dej, var aldrig min mening.
Ångest över samma sak, hoppades verkligen på att de skulle hålla mellan oss.
Men det funkar inte. Vi lever helt olika liv. Pratar knappt alls längre.
Du måste förstå min synvinkel också.

Arg är jag över vad jag läser och hör.
Tänker inte ens skriva ut de.
Fy fan... Är van vid att få höra sån skit.
Men trodde fan aldrig att jag skulle få höra att du sagt de.
Gör mig arg och ledsen.

Just nu känner jag alla gamla känslor och ord eka i huvet...

slampa...

Kan bara säga förlåt för allt.
Men jag kan inte ens vara vän med någon som säger så om mej...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0