Who do you turn to when the only person in the world who could stop you from crying is the one who made you cry?

Igen och igen inleder jag inläggen med att be om ursäkt för dålig uppdatering. En trend kanske? ;)

Uppdateringen bli så dålig för att jag inte vet vad jag ska skriva, vad som är värt att skriva.. Vad ni vill läsa om ^^
Antar att det är meningen att jag ska skriva om allt och ingenting. Så ni får reda på allt som händer i mitt liv här borta. Så får försöka att bli bättre på detta :)
Var ju sjukt bra ett tag, i början när jag kommit hit. Då uppdaterade fan varje dag, även om jag inte hade något jättevettigt att säga. Ska försöka bli så bra igen ;)

Helgen har varit relativt lugn ändå.
Jobbade fredag kväll sen när I & K kom hem vid 10 satte vi oss på baksidan och tjöta.
Sen bara out of the blue ville dem va själva... Jaha, då var det bara att bege sig in och sätta sig i sängen och kolla film och dator ;P

Sen igår hade jag inte tänkt göra nånting egentligen.
Har typ inga pengar så då äre svårt.
Men så fick jag (mass)sms av Elin där hon undrade om man ville vara med och grilla och spela brännboll på kvällen.
Efter många om och men så frågade jag om jag fick låna bilen. Vilket jag fick, men fick svar i samma nerdvärderandeton som vanligt.
Vid halv 8 åkte jag bort till Mamaroneck och mötte upp med Elin, Linnea och Jeremy.
Vi drog sedan vidare till Jasons house där vi mötte honom och Pete.
Vi "grillade"... Eller aa, grillen ville inte funka så blev i stekpannan och ugnen istället. Men lika gott för de ;)
Vi satt på hans uppfört och tjötade i några timmar innan det var dags för mej att köra hem bilen.
Men Pete, Jason och Elin var så schyssta att följa med och efter så jag kunde åka med tillbaka.

Vi drog till en Tiki bar i Rye. Var där i kanske en timme. sen ville Elin dra vidare till Mollys, men det ville inte Jason.
Jag ville med , men var lite orolig för hur jag skulle ta mej hem idag. Så beslöt mej att stanna hos Jason.
Sov på soffan hos honom. Jäklar till att vara ihärdig. Att en kille kan ha så svårt att fatta hintar? :O Han är skittrevlig och så, men som vän. Och det sa jag till han, men han gav sej inte.
Han fick sig inget i alla fall ^^ haha.

Japp, back to work imorn.
På fredag är det midsommar :D det ska firas inne i city :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0